ღدرباره کتاب گورستانღ
خاطرات من
سلام دوستان خوش اومدین
درباره وبلاگ


سلام به همه. به این وب خوش اومدین. من خیلی دوست دارم نطر بدین‘ انتقاد کنین ‘ پیشنهاد بدین. و منتظرم هستم. توی نظرسنجی شرکت کنین. توی چت باکس پیغام بدین. راستی من براتون لوگو درست می کنم رایگان. اگه خواستین توی نظر خصوصی بهم بگید. به لینک های وبلاگم سر بزنید وبای قشنگین. منتظر نظرات قشنگتون هستم.

پيوندها
والپیپر های انیمه ای
تنها در دختکن خاطرات
saman kocholo
دنیای عشق و زندگی
هویجوری!!!!!!
کتابچه ی یه دختر سمپادی
♥کلبه♥
i T
تنهایی شیطون//سیاوش
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥
بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست
the endless
زندگی ازآن شماست
عـکس و مدل*رومینا*
غریبانه
عطر باران
تولدم گناه بود
عـــــاشــــقــــانــــــه
آنیتا و لیلا خوشگله
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات من و آدرس royayekhatereha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 93704
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1



Cute Pink Kaoani

♥かわぃぃミクのゲーム♥(絵はちょいムズ)

アニメ系時計

نويسندگان
miss alone

آرشيو وبلاگ
بهمن 1391
دی 1391
آبان 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 18:14 :: نويسنده : miss alone

سلام دوستان. چطورین؟ حال و احوال خوبه؟

خوب من یه نظرسنجی گذاشتم توی وب که چه کتابی توی وب بزارم؟

که فقط دو نفر گفتند که کتاب گورستان.

حالا خوب آمار کمه اما من این جا توضیح پشت کتاب و یه سری اطلاعات رو بهتون می دم اگه خواستین تا برای دانلود بزارم.

نوشته پشت کتاب:

افراد خانواده ی پسری هجده ماهه به قتل می رسند و او تاتی کنان سر از قبرستانی متروک درمی آورد.

پسرک در میان ارواح گورستان بزرگ می شود و مهارت های عجیبی کسب می کند.

اما حالا خطر واقعی نه در دنیای مردگان، که در میان زنده ها در کمین اوست.

در باره نویسنده:

نیل گی من امروز به نویسنده ای جهانی تبدیل شده است.

داستان های او جوایز بین المللی بسیاری چون جایزه ی فانتزی، هوگو و استوکر را برایش به ارمغان آورده و در فهرست پرفروشترین کتاب ها قرار گرفته اند.

کتاب گورستان، برنده مدال نیوبری(2009)، ترکیبی خیره کننده از ادبیات ترسناک، فانتزی و طنز است.

نویسنده: نیل گی من

مترجم: کیوان عبیدی آشتیانی

برنده مدال نیوبری

قیمت: 5000 تومان(البته قیمت پارسال)

خوب بچه ها اگه خواستین بزارمش توی نظرسنجی بهش رای بدین.

من اینو گفتم می خوام بزارم چون توی اینترنت جایی دانلودشو پیدا نکردم اما حالا اگه جایی دانلودش هست به منم معرفی کنید ممنون می شم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: